piątek, 13 lutego 2015

Flakon dla radiowca


Dziś przypada Światowy Dzień Radia z tej okazji chciałabym podziękować wszystkim dziennikarzom radiowym, którzy wspierali mnie w popularyzacji wiedzy o pachnidłach, już od czasu wydania Leksykonu perfum czyli od ponad 15 lat.

Specjalnie dla nich kilka pachnideł, we flakonie w kształcie mikrofonu, czyli taki mój ukłon w stronę ich pracy. A szczególne podziękowania śle dziennikarzom (kolejność alfabetyczna)  Jedynki, Radia Kraków, Radia Wrocław.



Azzaro, który w świecie pachnideł zadebiutował w latach siedemdziesiątych ubiegłego wieku sprzedawanym do dziś pachnidłem Azzaro pour Homme , cztery lata temu wprowadził na rynek perfumy Decibel we flakonie w kształcie mikrofonu. Perfumy są orientalno-korzenne, producent nazywa je orientalno-elektrycznymi, z lekkimi akcentami kadzidlanymi, a nawet minimalnie wyczuwanymi nutami fiołkowymi.


Muzyk Adam Levigne, który twierdzi, ze porusza się jak Mick Jagger od niedawna sygnuje swoim nazwiskiem perfumy. Perfumy nazywają się po prostu Adam Levigne i występują w wersji dla kobiet i dla mężczyzn. Adam Levigne for Men jest drzewno-aromatyczny z lekkimi akcentami egzotycznych owoców. Adam Levigne for Woman tez jest zapachem drzewnym, ale domieszką przypraw i delikatnymi akcentami kwiatowym.



Ciekawy flakon posiadają perfumy dla miłośników programu telewizyjnego The Voice of. Zapach jest dostępny w wersji dla kobiet i dla mężczyzn. Więcej informacji znajduje się na tym blogu

Warto tez zaprezentować  perfumy Diesel Only The Brave. Ciekawy flakon zapewne przyczynił sie do sukcesu rynkowego tego produktu, gdyż powstaly już jego liczne wersje. Więcej poczytacie na stronach Fragrantiki



3 komentarze:

  1. Wpadły mi ostatnio w oko fakony Adam Levigne - szukałam perfum dla męża, ale jakoś nie zdecydowałam się na zakup, choć cenowo przyjemne :) Znając życie i tak je zakupię za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń