środa, 29 lipca 2015

Memy o perfumach


Mem to zupełnie nowy gatunek, w dziedzinie komunikacji, który pojawił się wraz z internetem. Dotyczy najczęściej spraw bieżących, takich jak polityka, ale często też piętnuje nasze wady. Kiedy twórcy memów zainteresują się jakimś tematem czy wydarzeniem to znak nobilitacji, ważkości.
Dlatego tak bardzo ucieszyłam się kiedy po zguglowaniu słów "mem , perfumy" otworzyło się tak dużo linków. Niektóre są w bardzo złym guście, inne bardzo wulgarne, niektóre hejtuja. Znakomita większość jest jednak jest dowcipna i sporo jest memów całkiem inteligentnych.









3 komentarze:

  1. Hahaha! Dwa z memów są mojego autorstwa. ^^
    Ale trzy pierwsze są bez-błęd-ne. ;) Fajny pomysł na wpis miałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dopiero! Jaki ten internet jest mały! Bardzo się cieszę, że napisałas ten komentarz. Widać nadajemy na tych samych, perfumowych falach ;). Chętnie ujawnię Twoje autorstwo, bo robienie memów to praca anonimowa, a przede wszystkim za free. Jedyna walutą jest satysfakcja. Powiem Ci, ze wybrałam akurat e 10 memów z dość dużej przestrzeni memowej.

      Usuń
    2. Najwyraźniej. ;)
      Akurat swoje memy zmajstrowałam rok temu przy okazji wpisu z krótkimi impresjami na temat perfumowych nowości i nawet nie miałam pojęcia, że poszły gdzieś w świat poza mój blog. :)) Jak chcesz, to bardzo proszę, poczęstuj się jeszcze paroma:
      http://pracownia-alchemiczna.blogspot.com/2014/06/mam-mem.html

      Usuń