poniedziałek, 26 marca 2018

Nowa amerykańska fala





Jeszcze kilka miesięcy nazwa Hollister nie budziła u mnie emocji. Od czasu do czasu trafiałam na informacje, że to amerykański dom mody lub, jak kto woli, firma odzieżowa, która w swoich sklepach na wielkich ekranach wyświetla transmisje z kamer umieszczonych na plaży i molo w Huntington w południowej Kalifornii czy, że to firma, dla której inspiracją jest świat serferów.

Kilka miesięcy trafiło w moje ręce pachnidło Wave i zrobiło na mnie ogromne wrażenie. Odebrałam je jako wielki zastrzyk pozytywnej energii.
W marcu pojawił się w perfumeriach nowy zapach Hollistera Free Wave w wersji dla kobiet i mężczyzn. Obydwa zapachy wyszły spod ręki Gino Percontino.

Free Wave w wersji dla kobiet z pewnością nie jest pachnidłem przeznaczonym dla miłośniczek killerów, których zapach przetrwa dwa prysznice. I wcale to nie dziwi, Hollister kieruje swoją ofertę do osób w wieku 12-27 lat, dla których perfumy są przede wszystkim manifestem radości życia i nie muszą przekazywać złożonych treści.
Free Wave jest urzekającym pachnidłem, przyciągającym zapachem dojrzałych jeżyn, za którymi ukrywa się przyjemny akord owocowy i dyskretne zapachy kwiatowe delikatnie skontrastowane z cierpkimi nutami paczuli i mchu.



 
Początkowo emanuje ogromną energią, jest spontaniczny i budzi sympatię. Jest w nim radość i odrobina kokieterii. W późniejszej fazie staje się tajemniczy i zmysłowy, wyczuwalny blisko skóry.
To zapach idealny na wiosenną randkę i poprawienie sobie nastroju.

KWIATOWO – OWOCOWO - SZYPROWY

Nuta głowy: mandarynka, jeżyna , nektar z agawy

Nuta serca: jabłko, lilia wodna, orchidea


Nuta bazy: mech, ambra, paczula


Męska wersja Free Wave zaskakuje elegancją i pewnością siebie. To zapach niezwykle zrównoważony, w którym na próżno szukać drażniących męskich nut. Jest niezwykle uniwersalny – można go nosić do dżinsów i do garnituru. W zależności od okoliczności może podkreślić elegancję i dystans do świata lub przyciągającą zmysłowość. Jednym słowem, to zapach na każdą okazję.


Zapach: ŚWIEŻY – WODNY - ORIENTALNY
 

Nuta głowy: kawior limonkowy (Citrus australasica) , imbir, różowy pieprz

 
Nuta serca: srebrne algi, biały irys, mech dębowy


Nuta głowy: drewno wyrzucone na brzeg morza, ambra, drzewo cedrowe

1 komentarz: