czwartek, 18 września 2014

Tabacoro, wróć!


www.brzytwa.org
Kilka dni temu na moim videoblogu ukazał się filmik o starych polskich perfumach klik. Kilka osób napisało do mnie prosząc o komentarz nt. wskazanych  ulubionych staroci.  Jan Bielamowicz mieszkający w Anglii, poprosił mnie o zainteresowanie się zapachem Tabacora. Tak powstał filmik o tym zapachu klik
Jest to woda dla mężczyzn, która  od lat jest nieobecna na rynku, jednak internauci doskonale ten zapach znają i pamiętają. Można poczytać wiele komentarzy na temat tego produktu. Jest chwalony, a z opisów widać ogromny żal, ze nie można go już kupić.
zdj. archiwum allegro
Wg informacji, które podają w formie komentarzy internetowych użytkownicy tej wody, można wywnioskować, że Tabacora była zapachem tytoniowym, słodkawym i fantazyjnym. Została wyprodukowana w latach 70. przez polskiego producenta - Viola  z Gliwic, jako nasza polska odpowiedź na niemiecki Tabac.

www.tabac-original.de
 Produkt był w sprzedaży dość długo, bo przez 20 lat. Przy okazji warto wskazać ciekaw miejsce w internecie forum Brzytwa tutaj link. Jest tam wiele ciekawych informacji, a mnie szczególnie zainteresował wpis o polskich nosach link tutaj
O perfumach z nuta tytoniu poczytacie na stronach Fragrantiki klik


12 komentarzy:

  1. używałem tej wody i zapach był naprawdę dobry.szkoda,że już jej nie produkują.rozpoznawalna,nie jak dzisiejsze zapachy na jedno kopyto.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale przeciez jeszcze zyja ludzie ktorzy produkowali Tabacore.Dlaczego tak trudno do nich dotrzec? Pomozcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezeli ktos zna skladniki - recepture wody kwiatowej Tabacora prosze o udostepnienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. W latach 70,byłam na wycieczce szkolnej w Zakopanem . Zaszliśmy do drogerii,powąchałam Tabacore i kupiłam 2 flakony.Oba zużyłam.Nabyłam tez dezodorant cytrusowo-ziołowy.Cuda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam ten zapach, tak bardzo bym chciała żeby ta produkcja Tabacora powróciła 🙏🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dwóch tygodni próbuję znalźć Tabacorę na 60 urodziny męża.To zapach, który wspólnie wspominamy, nie ma już takich trwałych i pięknych zapachów. TABACORO WRÓĆ!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. tabacora raz użyta pachniała nawet po praniu , teraz po 10-u min, nic nie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. witam, czy ma ktoś wodę Tabacora jeszcze do sprzedania?

    OdpowiedzUsuń
  9. też szukam - może ktoś ma na sprzedaż?

    OdpowiedzUsuń