wtorek, 27 marca 2018

Coach Floral Eau de Parfum czyli wiosna w sercu




Amerykańska firma Coach znana z produkcji ekskluzywnych torebek nie tylko chce sprzedawać swoje produkty, pragnie również narzucić swoim klientom sposób myślenia i postrzegania świata, pragnie kreować trendy, które zawładną naszą wyobraźnią.
Można to dostrzec na przykładzie wiosennej kolekcji Coacha, w której można odszukać odniesienia do młodzieńczej radości życia, odrzucania ograniczeń i stereotypów oraz odwagi w prezentowaniu własnych przekonań i upodobań estetycznych. Chcesz pokazać, że cieszysz się życiem, że lubisz drobne przyjemności – to nie bój się tego okazywać – zdaje się mówić dział kreacji firmy.
Twarzą nowej kolekcji jest zjawiskowa i energetyczna Selena Gomez.
Perfumy Coach Floral w sposób istotny wpisują się w lansowany w tym sezonie trend. Doskonale oddają nastrój całej kolekcji – są optymistyczne, wywołują skojarzenia z ciepłym wiosennym dniem, spacerem w kwiatowym ogrodzie.
Nie jest to jednak wcale zapach jednoznaczny i jednowymiarowy. Twórcy zapachu umiejętnie zbalansowali odurzające nuty kwiatowe ze zmysłowym piżmem, eleganckimi aromatami drzewnymi i niepokojącą paczulą, uzyskując zapach, który można nosić zarówno dla poprawienia nastroju, jak i sytuacjach, kiedy perfumy muszą przemówić bardziej złożonym językiem.

Doskonale pasuje również do torebek  z najnowszej kolekcji Coacha za kilkaset dolarów. Na przykład tej:








Coach Floral Eau de Parfum

kreatorzy: Shyamala Maisondieu; Nadege le Garlantezec; Nathalie Gracia-Cetto

nuta głowu – sorbet ananaowy, cytrusy, rózowy pieprz
nuta serca – roża herbaciana, jasmin sambac, gardenia
nuta bazy – nuty drzewne, paczula, piżmo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz