Amerykańska firma Coach znana z
produkcji ekskluzywnych torebek nie tylko chce sprzedawać swoje
produkty, pragnie również narzucić swoim klientom sposób myślenia
i postrzegania świata, pragnie kreować trendy, które zawładną
naszą wyobraźnią.
Można to dostrzec na przykładzie
wiosennej kolekcji Coacha, w której można odszukać odniesienia do
młodzieńczej radości życia, odrzucania ograniczeń i stereotypów
oraz odwagi w prezentowaniu własnych przekonań i upodobań
estetycznych. Chcesz pokazać, że cieszysz się życiem, że lubisz
drobne przyjemności – to nie bój się tego okazywać – zdaje
się mówić dział kreacji firmy.
Twarzą nowej kolekcji jest zjawiskowa
i energetyczna Selena Gomez.
Perfumy Coach Floral w sposób istotny
wpisują się w lansowany w tym sezonie trend. Doskonale oddają
nastrój całej kolekcji – są optymistyczne, wywołują
skojarzenia z ciepłym wiosennym dniem, spacerem w kwiatowym
ogrodzie.
Nie jest to jednak wcale zapach
jednoznaczny i jednowymiarowy. Twórcy zapachu umiejętnie
zbalansowali odurzające nuty kwiatowe ze zmysłowym piżmem,
eleganckimi aromatami drzewnymi i niepokojącą paczulą, uzyskując
zapach, który można nosić zarówno dla poprawienia nastroju, jak i
sytuacjach, kiedy perfumy muszą przemówić bardziej złożonym
językiem.
Doskonale pasuje również do torebek z najnowszej kolekcji Coacha za kilkaset dolarów. Na przykład tej:
Coach Floral Eau de Parfum
kreatorzy: Shyamala Maisondieu; Nadege
le Garlantezec; Nathalie Gracia-Cetto
nuta głowu – sorbet ananaowy,
cytrusy, rózowy pieprz
nuta serca – roża herbaciana, jasmin
sambac, gardenia
nuta bazy – nuty drzewne, paczula,
piżmo
Tęsknię za wiosną, może kiedyś wypróbuję?
OdpowiedzUsuńPozdrawiam jak najserdeczniej i zapraszam na moją stronę Teraz moda.
Zastanawiam się nad zakupem. Marzy mi się coś 'przyjemnego' na wiosnę.
OdpowiedzUsuń