wtorek, 30 maja 2017

Coach amerykański klasyk



Co jakiś czas pojawiają się w sprzedaży perfumy sygnowane nazwami firm, o których w Polsce do tej pory niewiele się mówiło. Niewątpliwie należy do nich amerykański producent torebek i akcesoriów skórzanych Coach. Historia tej firmy rozpoczęła się w roku 1941 na Manhattanie. Początkowo pracowało w niej sześć osób i sprzedawała swoje wyroby na lokalnym rynku. Z biegiem czasu zyskiwała renomę i wiernych klientów. Jej twórcy wykazywali sporą kreatywność i wciąż szukali nowych rozwiązań, które sprawią, że ich produkty będą jeszcze bardziej atrakcyjne dla klientów. Do produkcji torebek wykorzystano na przykład skórę przypominającą tę z rękawic baseballowych, która pod wpływem ciągłego wycierania i zaginania nabierała niezwykłych właściwości. Pod koniec lat sześćdziesiątych XX wieku Coach zaczął produkować torebki, które miały korespondować z dominującym w danym sezonie trendem w modzie. Były dostępne tylko przez krótki okres czasu, potem zastępowały je modele nawiązujące do nowego lansowanego przez projektantów mody stylu.


 


Gwałtowny rozwój firmy rozpoczął się w latach 80 XX wieku. Właściciel firmy kupił farmę w Vermont i wiejskie życie oraz produkcja żywności pod marką Coach Farm tak go zafascynowała, że postanowił przekazać stery w firmie innym. Jego trójka dzieci nie chciała przejąć rodzinnego biznesu, więc sprzedał ją koncernowi Sara Lee za 30 milionów dolarów. Coach stał się marką światową, otwierając butki w takich krajach jak Japonia, Anglia, Niemcy. Stopniowo rozszerzał swoją ofertę m.in o zegarki i kolekcje ubrań. Teraz przyszła kolej na perfumy.

Woda toaletowa Coach to kompozycja, która można określić jako modern chypre. Różano-jaśminowy akord zestawiono w niej z wytrawnymi i delikatnie cierpkimi nutami drewna i mchu dębowego. łagodności i nowoczesności dodają mu nuty gruszki i liczi.
Perfumy bardzo uniwersalne. Można ich używać w czasie wieczornego spotkania i w pracy. Mogą podkreślać ascetyczną, konserwatywną elegancję albo luz i dystans do świata w mniej oficjalnych stylizacjach.
Flakon z solidnymi metalowymi wykończeniami uzupełniają dodatki ze skóry.

Piramida zapachowa:

Nuta głowy: gruszka, olejek z mandarynki, różowy

grejpfrut, liczi

Nuta serca: biała róża Alba, olejek z bułgarskiej róży,

 ekstrakt z mahonii, ekstrakt jaśminu Sambac

Nuta bazy: białe drzewo cedrowe, piżmo, drzewo

 sandałowe, mech dębowy

Twórcy zapachu i flakonu: 
Flakon to hołd dla dziedzictwa słynnej amerykańskiej marki. Kobiecy, zmysłowy, ciężki flakon o owalnym kształcie, tak charakterystycznym dla marki Coach. Inspiracją do powstania srebrnego korka był zamek obrotowy, symbol marki Coach, stosowany w najsłynniejszych jej torebkach. Rozpoznawalna na całym świecie skórzana zawieszka w kolorze różowym z metalowymi elementami decyduje o elegancji i wysokiej jakości wykończenia, podczas gdy logo marki - koń zaprzężony do trójkołowej bryczki - nieodłączny symbol rzemieślniczej doskonałości marki Coach, jest subtelnie wygrawerowany na szklanym flakonie. 

OPAKOWANIE 
Oda do kobiecości, białe opakowanie ozdobione jest wytłoczonym logo marki w kolorze srebrnym.

1 komentarz:

  1. Niedługo wybieram się do perfumerii i na pewno je powącham :) Podoba mi się flakon, lekki i elegancki.

    OdpowiedzUsuń