Co jakiś czas pojawiają się w sprzedaży perfumy sygnowane nazwami
firm, o których w Polsce do tej pory niewiele się mówiło. Niewątpliwie
należy do nich amerykański producent torebek i akcesoriów skórzanych
Coach. Historia tej firmy rozpoczęła się w roku 1941 na Manhattanie.
Początkowo pracowało w niej sześć osób i sprzedawała swoje wyroby na
lokalnym rynku. Z biegiem czasu zyskiwała renomę i wiernych klientów.
Jej twórcy wykazywali sporą kreatywność i wciąż szukali nowych rozwiązań,
które sprawią, że ich produkty będą jeszcze bardziej atrakcyjne dla
klientów. Do produkcji torebek wykorzystano na przykład skórę
przypominającą tę z rękawic baseballowych, która pod wpływem ciągłego
wycierania i zaginania nabierała niezwykłych właściwości. Pod koniec
lat sześćdziesiątych XX wieku Coach zaczął produkować torebki, które
miały korespondować z dominującym w danym sezonie trendem w modzie. Były
dostępne tylko przez krótki okres czasu, potem zastępowały je modele
nawiązujące do nowego lansowanego przez projektantów mody stylu.
Gwałtowny rozwój firmy rozpoczął się w latach 80 XX wieku. Właściciel
firmy kupił farmę w Vermont i wiejskie życie oraz produkcja żywności pod
marką Coach Farm tak go zafascynowała, że postanowił przekazać stery w
firmie innym. Jego trójka dzieci nie chciała przejąć rodzinnego biznesu,
więc sprzedał ją koncernowi Sara Lee za 30 milionów dolarów. Coach stał
się marką światową, otwierając butki w takich krajach jak Japonia,
Anglia, Niemcy. Stopniowo rozszerzał swoją ofertę m.in o zegarki i
kolekcje ubrań. Teraz przyszła kolej na perfumy.
Woda toaletowa Coach to kompozycja, która można określić jako modern chypre. Różano-jaśminowy akord zestawiono w niej z wytrawnymi i delikatnie cierpkimi nutami drewna i mchu dębowego. łagodności i nowoczesności dodają mu nuty gruszki i liczi.
Perfumy bardzo uniwersalne. Można ich używać w czasie wieczornego spotkania i w pracy. Mogą podkreślać ascetyczną, konserwatywną elegancję albo luz i dystans do świata w mniej oficjalnych stylizacjach.
Flakon z solidnymi metalowymi wykończeniami uzupełniają dodatki ze skóry.
Piramida zapachowa:
Nuta
głowy: gruszka, olejek z mandarynki, różowy
grejpfrut, liczi
Nuta
serca: biała róża Alba, olejek z bułgarskiej róży,
ekstrakt z
mahonii, ekstrakt jaśminu Sambac
Nuta
bazy: białe drzewo cedrowe, piżmo, drzewo
sandałowe, mech dębowy
Twórcy zapachu i flakonu:
Flakon
to hołd dla dziedzictwa słynnej amerykańskiej marki. Kobiecy,
zmysłowy, ciężki flakon o owalnym kształcie, tak
charakterystycznym dla marki Coach. Inspiracją do powstania
srebrnego korka był zamek obrotowy, symbol marki Coach, stosowany w
najsłynniejszych jej torebkach. Rozpoznawalna na całym świecie
skórzana zawieszka w kolorze różowym z metalowymi elementami
decyduje o elegancji i wysokiej jakości wykończenia, podczas gdy
logo marki - koń zaprzężony do trójkołowej bryczki - nieodłączny
symbol rzemieślniczej doskonałości marki Coach, jest subtelnie
wygrawerowany na szklanym flakonie.
OPAKOWANIE
Oda
do kobiecości, białe opakowanie ozdobione jest wytłoczonym logo
marki w kolorze srebrnym.
Niedługo wybieram się do perfumerii i na pewno je powącham :) Podoba mi się flakon, lekki i elegancki.
OdpowiedzUsuńSlotyro Casino - Mapyro
OdpowiedzUsuńSlotyro Casino, Las Vegas, NV 김천 출장마사지 89109. Directions. 777 Casino Dr, Las Vegas, NV, 남원 출장마사지 89109. Driving Directions, 3355 S 논산 출장마사지 Las Vegas 양산 출장샵 Blvd. 광주광역 출장샵 South,