Amerykańskie marki perfumowe wyróżnia zawsze kampania reklamowa. Nastawiona na przejrzysty przekaz, subtelna.
Poniżej informacje z materiałów prasowych. Więcej napisze po przetestowaniu perfum.
Bohaterką
kampanii dla Coach Floral jest amerykańska aktorka młodego
pokolenia - Chloë Grace Moretz, tym razem przedstawiona wśród
polnych kwiatów w ciepły słoneczny dzień. Ma na sobie sukienkę w
kwiatowe wzory oraz torebkę z ornamentami w kształcie kwiatów róży
herbacianej, która stała się inspiracją do powstania nowego
zapachu. Moretz uosabia beztroskę i niezależność dziewczyny
marki Coach. Zdjęcia
wykonane zostały przez znanego fotografa Stevena Meisela.
FLAKON
Flakon
to hołd dla dziedzictwa słynnej amerykańskiej marki. Kobiecy,
zmysłowy, ciężki flakon o owalnym kształcie, tak
charakterystycznym dla marki Coach. Inspiracją do powstania korka w
kolorze różowego złota był zamek obrotowy, symbol marki Coach,
stosowany w najsłynniejszych jej torebkach od roku 1954.
Rozpoznawalna na całym świecie skórzana zawieszka, tym razem w
kształcie kwiatu róży herbacianej, z metalowymi elementami
decyduje o elegancji i wysokiej jakości wykończenia, podczas gdy
logo marki - koń zaprzężony do trójkołowej bryczki - nieodłączny
symbol rzemieślniczej doskonałości marki Coach, jest subtelnie
wygrawerowany na szklanym flakonie.
Piramida zapachowa:
Nuta głowy: sorbet ananasowy, esencja cytrusowa, różowy pieprz
Nuta głowy: sorbet ananasowy, esencja cytrusowa, różowy pieprz
Nuta serca:
róża herbaciana , jaśmin Sambac, gardenia
Baza:
piżmo, akordy drzewne, paczuli
Twórcy
zapachu: Shyamala Maisondieu, Nadège Le Garlantezec, Nathalie
Gracia-Cetto
Lubię takie zapachy, dodatkowo ma przepiękny flakonik :)
OdpowiedzUsuńwspaniały swiezy zapach i cudny flakonik :)
OdpowiedzUsuń