wtorek, 16 stycznia 2018

Coach Floral - zapowiedź


14 lutego  trafi do perfumerii  Coach Florale, jest to flanker perfum z 2016 roku roku. Kompozycja inspirowana różą herbacianą (hibiskusem?) o nieco egzotycznym charakterze za sprawą nut  gardenii i sorbetu z ananasa.


Amerykańskie marki perfumowe wyróżnia zawsze kampania reklamowa. Nastawiona na przejrzysty przekaz, subtelna.
Poniżej informacje z materiałów prasowych. Więcej napisze po przetestowaniu perfum.


Bohaterką kampanii dla Coach Floral jest amerykańska aktorka młodego pokolenia - Chloë Grace Moretz, tym razem przedstawiona wśród polnych kwiatów w ciepły słoneczny dzień. Ma na sobie sukienkę w kwiatowe wzory oraz torebkę z ornamentami w kształcie kwiatów róży herbacianej, która stała się inspiracją do powstania nowego zapachu. Moretz uosabia beztroskę i niezależność dziewczyny marki Coach. Zdjęcia wykonane zostały przez znanego fotografa Stevena Meisela.



FLAKON
Flakon to hołd dla dziedzictwa słynnej amerykańskiej marki. Kobiecy, zmysłowy, ciężki flakon o owalnym kształcie, tak charakterystycznym dla marki Coach. Inspiracją do powstania korka w kolorze różowego złota był zamek obrotowy, symbol marki Coach, stosowany w najsłynniejszych jej torebkach od roku 1954. Rozpoznawalna na całym świecie skórzana zawieszka, tym razem w kształcie kwiatu róży herbacianej, z metalowymi elementami decyduje o elegancji i wysokiej jakości wykończenia, podczas gdy logo marki - koń zaprzężony do trójkołowej bryczki - nieodłączny symbol rzemieślniczej doskonałości marki Coach, jest subtelnie wygrawerowany na szklanym flakonie.


Piramida zapachowa:
Nuta głowy: sorbet ananasowy, esencja cytrusowa, różowy pieprz
Nuta serca: róża herbaciana , jaśmin Sambac, gardenia
Baza: piżmo, akordy drzewne, paczuli

Twórcy zapachu: Shyamala Maisondieu, Nadège Le Garlantezec, Nathalie Gracia-Cetto

Filmik:



2 komentarze: