sobota, 17 stycznia 2015

O mojej kolekcji perfum / About my perfume collection



Kilka razy proszono mnie o zaprezentowanie mojej kolekcji perfum w formie filmiku. Nie bardzo wiem jak to zrobić, bo tych flakoników jest sporo i trudno je w odpowiedni sposób wyeksponować. U mnie muszą walczyć o miejsce na półkach z książkami. Przez długi czas trzymałam zresztą perfumy w pudelkach, które w razie potrzeby przenosiłam do pomieszczeń z umiarkowaną temperaturą. Ostatnio wyjęłam część pachnideł na prośbę kilku znajomych. Na początek kilka zdjęć. 

Numerous times I was asked to present my perfume collection in a video. I don't exactly know how to do that, as there is a plenty of bottles and it is hard to present them in the right way. They have to fight for their rightful place on the bookshelf. I also kept them for a long time in boxes, which were moved to rooms with an average temperature in case they would be needed. Recently, I took out some perfumes, as requested by a few friends. Have a few photos.






14 komentarzy:

  1. O mamciu to u mnie tyle co nic...;) Pocieszam się tym, że dopiero zaczynam przygodę kolekcjonowania flakonów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbierane wiele lat, a sporo o tak rozdałam. Ale teraz tylko zbieram.

      Usuń
  2. Gratuluję tak imponującej pachnącej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, jestem pod wrażeniem. To wielka, mega kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę kolekcji :) Szkoda tylko że po części kartoników nie można się wyznać cóż za skarby się w środku kryją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ze kartony sa często nieczytelne. Chyba poszłam na skróty z tymi zdjeciami :) na szczęście większość flakonów jest na pólkach. Po prostu zrobie za jakiś czas drugiego posta z innymi ujęciami kartonów.

      Usuń
  5. Vanilla Fields upatrzyłam!
    Gratuluję tak pięknej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję. Powąchałam ostatnio ten zapach po wielu latach rozłąki i uznałam, że to bardzo przyzwoity produkt. Do tego nie zestarzał się, choć ma ponad 15 lat.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dwadzieścia lat zbierania i kilka lat "sępienia" od działów PR. Niektórzy już mnie mieli szczerze dosyć.

      Usuń
  7. nie widziałam jeszcze takiej kolekcji, jesteś naprawdę wielką fanką i ekspertem perfum, widzę nawet moje pierwsze kupione za własne zarobione pieniądze perfumki "Organza" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem wielką fanką Organzy. Ale juz jej następczyni juz niekoniecznie.

      Usuń
  8. Niesamowita kolekcja. :) Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Ci pięknej kolekcji bo wiele perełek tu wypatrzyłam. Perfumy to moja wielka, przeogromna słabość i przyjemność zarazem. Kilka zapachów mamy wspólnych, ale sporo posiadasz z tych które rozważam, lub wiem, że chcę mieć- tylko czekają na swoją kolej.Znalazłam również zapachy sentymentalne, które miałam a których już raczej nie nabędę ze względu na cenę np Indian Summer. Miłego noszenia i mam nadzieję, że częsciej będzie można Cię zobaczyć na YT.

    OdpowiedzUsuń