czwartek, 10 kwietnia 2014

Salon flagowy Clinique - informacja prasowa


CLINIQUE OTWORZYŁ PIERWSZE W POLSCE FLAGOWE SALONY FIRMOWE




KUPUJ TAK JAK TY CHCESZ.

Marka Clinique, światowy lider w branży kosmetycznej, zaprasza do dwóch flagowych salonów firmowych w Polsce: w Złotych Tarasach w Warszawie i w Galerii Krakowskiej w Krakowie. Salony Clinique oferują dopasowany dla każdej klientki sposób obsługi oraz zróżnicowane usługi, takie jak diagnoza potrzeb skóry, dobór odpowiednich dla każdego klienta produktów pielęgnacyjnych, dobór idealnego podkładu, nauka i wykonanie makijażu (np. usługa „Half Face makeup”).


ZAINSPIROWANY KONSUMENTEM
Koncept sklepu flagowego Clinique powstał w wyniku inspiracji współczesnymi kobietami i ich zwyczajami zakupowymi. Wykorzystuje też nowoczesny design i najwyższą technologię w celu poprawy funkcjonalności i ułatwienia obsługi. Badania konsumenckie wykazały, że kobiety szukają różnych doświadczeń zakupowych i lubią gdy ten proces dostosowany jest do ich potrzeb, a nawet nastroju; chcą mieć możliwość samodzielnego przeglądania produktów, ale chcą też usług na żądanie. Naszym celem jest zapewnienie naszym klientom dopasowanych do ich preferencji usług na najwyższym poziomie oraz innowacyjnego procesu sprzedaży.

SPERSONALIZOWANA OBSŁUGA CLINIQUE
W sklepie firmowym Clinique spotkamy wykwalifikowane konsultantki w charakterystycznych dla Clinique białych uniformach. Indywidualna konsultacja jest idealna dla konsumenta, który ma czas i chce by analizę skóry przeprowadził ekspert marki, który następnie dopasowuje rytuał pielęgnacyjny do potrzeb klienta. Model Spersonalizowanej Obsługi Clinique, oferujący analizę skóry oraz dopasowanie produktów pielęgnacyjnych i makijażowych, ma edukować klientki jak dbać o skórę i jak w domu. Doświadczone i specjalnie przeszkolone konsultantki Clinique wyposażone są w unikalne dla Clinique narzędzia, w tym kultowe narzędzie diagnostyczne Clinique i dwustronna lampa diagnostyczna.


WSPIERANA SAMOOBSŁUGA
Innowacyjne Narzędzie Diagnostyczne Clinique Apple iPad® (Clinique Apple iPad® Skin Diagnostic Tool) to nowy element wspierający sprzedaż stworzony by umożliwić samodzielną analizę skóry dla klientów, którzy mają mniej czasu. Aplikacja stworzona specjalnie dla Clinique pozwala na przeprowadzenie diagnozy skóry w 90 sekund. To spersonalizowane narzędzie diagnostyczne ma zaprogramowane 52 miliony potencjalnych odpowiedzi w procesie oceniania kondycji skóry i przetwarza setki kombinacji produktów by precyzyjnie dopasować je do potrzeb skóry każdego konsumenta. Po zakończeniu tej intuicyjnej analizy, klienci mogą wybrać wydrukowanie listy dopasowanych produktów Clinique, lub wysłać ją na swój adres email. To pierwsze tak innowacyjne narzędzie w przemyśle kosmetycznym. Oprócz funkcji Diagnostyki Skóry, każde takie narzędzie potrafi skanować kody paskowe produktów i w rezultacie będzie edukować klientów w zakresie wiedzy o danym produkcie, sposobu jego użycia i ceny.



O CLINIQUE
Marka Clinique, znana obecnie na całym świecie ze swoich przetestowanych alergologicznie, w 100% bezzapachowych produktów do pielęgnacji i makijażu, narodziła się w gabinecie lekarza w 1968 roku. Ta rewolucyjna marka powstała w wyniku współpracy uznanego nowojorskiego dermatologa, doktora Normana Orentreicha, firmy Esteé Lauder Companies, oraz redaktorki Vogue, Carol Philips. Spersonalizowane podejście i znakomite produkty – przetestowane według najbardziej restrykcyjnych standardów i opracowane zgodnie z najnowszymi technologiami – uczyniły z Clinique jedną z wiodących marek na rynku kosmetycznym i jednego z największych specjalistów w dziedzinie pielęgnacji skóry na świecie. Clinique oferuje kosmetyki dla kobiet i mężczyzn wszystkich ras i pokoleń. Produkty tej marki sprzedawane są w 17 000 punktach sprzedaży w ponad 135 krajach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz