CLINIQUE
OTWORZYŁ PIERWSZE W POLSCE FLAGOWE SALONY FIRMOWE
KUPUJ TAK JAK
TY CHCESZ.
Marka Clinique, światowy lider w
branży kosmetycznej, zaprasza do dwóch flagowych salonów firmowych
w Polsce: w Złotych Tarasach w Warszawie i w Galerii Krakowskiej w
Krakowie. Salony Clinique oferują dopasowany dla każdej klientki
sposób obsługi oraz zróżnicowane usługi, takie jak diagnoza
potrzeb skóry, dobór odpowiednich dla każdego klienta produktów
pielęgnacyjnych, dobór idealnego podkładu, nauka i wykonanie
makijażu (np. usługa „Half Face makeup”).
ZAINSPIROWANY KONSUMENTEM
Koncept sklepu flagowego Clinique
powstał w wyniku inspiracji współczesnymi kobietami i ich
zwyczajami zakupowymi. Wykorzystuje też nowoczesny design i
najwyższą technologię w celu poprawy funkcjonalności i ułatwienia
obsługi. Badania konsumenckie wykazały, że kobiety szukają
różnych doświadczeń zakupowych i lubią gdy ten proces
dostosowany jest do ich potrzeb, a nawet nastroju; chcą mieć
możliwość samodzielnego przeglądania produktów, ale chcą też
usług na żądanie. Naszym celem jest zapewnienie naszym klientom
dopasowanych do ich preferencji usług na najwyższym poziomie oraz
innowacyjnego procesu sprzedaży.
SPERSONALIZOWANA OBSŁUGA CLINIQUE
W sklepie
firmowym Clinique spotkamy wykwalifikowane konsultantki w
charakterystycznych dla Clinique białych uniformach. Indywidualna
konsultacja jest idealna dla konsumenta, który ma czas i chce by
analizę skóry przeprowadził ekspert marki, który następnie
dopasowuje rytuał pielęgnacyjny do potrzeb klienta. Model
Spersonalizowanej Obsługi Clinique, oferujący analizę skóry oraz
dopasowanie produktów pielęgnacyjnych i makijażowych, ma edukować
klientki jak dbać o skórę i jak w domu. Doświadczone i
specjalnie przeszkolone konsultantki Clinique wyposażone są w
unikalne dla Clinique narzędzia, w tym kultowe narzędzie
diagnostyczne Clinique i dwustronna lampa diagnostyczna.
WSPIERANA
SAMOOBSŁUGA
Innowacyjne
Narzędzie Diagnostyczne Clinique
Apple iPad® (Clinique Apple iPad® Skin Diagnostic Tool) to nowy
element wspierający sprzedaż stworzony by umożliwić samodzielną
analizę skóry dla klientów, którzy mają mniej czasu. Aplikacja
stworzona specjalnie dla Clinique pozwala na przeprowadzenie diagnozy
skóry w 90 sekund. To spersonalizowane narzędzie diagnostyczne ma
zaprogramowane 52 miliony potencjalnych odpowiedzi w procesie
oceniania kondycji skóry i przetwarza setki kombinacji produktów by
precyzyjnie dopasować je do potrzeb skóry każdego konsumenta. Po
zakończeniu tej intuicyjnej analizy, klienci mogą wybrać
wydrukowanie listy dopasowanych produktów Clinique, lub wysłać ją
na swój adres email. To pierwsze tak innowacyjne narzędzie w
przemyśle kosmetycznym. Oprócz funkcji Diagnostyki Skóry, każde
takie narzędzie potrafi skanować kody paskowe produktów i w
rezultacie będzie edukować klientów w zakresie wiedzy o danym
produkcie, sposobu jego użycia i ceny.
O
CLINIQUE
Marka
Clinique, znana obecnie na całym świecie ze swoich przetestowanych
alergologicznie, w 100% bezzapachowych produktów do pielęgnacji i
makijażu, narodziła się w gabinecie lekarza w 1968 roku. Ta
rewolucyjna marka powstała w wyniku współpracy uznanego
nowojorskiego dermatologa, doktora Normana Orentreicha, firmy Esteé
Lauder Companies, oraz redaktorki Vogue,
Carol Philips. Spersonalizowane
podejście i znakomite produkty – przetestowane według najbardziej
restrykcyjnych standardów i opracowane zgodnie z najnowszymi
technologiami – uczyniły z Clinique jedną z wiodących marek na
rynku kosmetycznym i jednego z największych specjalistów w
dziedzinie pielęgnacji skóry na świecie. Clinique oferuje
kosmetyki dla kobiet i mężczyzn wszystkich ras i pokoleń.
Produkty tej marki sprzedawane są w 17 000 punktach sprzedaży
w ponad 135 krajach.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz