Miłośników słynnego Cool Water firmy Davidoff czeka w lipcu miła niespodzianka. Zostanie wprowadzona nowa edycja tego zapachu pod nazwa Night Diver (nocne nurkowanie) . I do tego będzie to zapach z misją.
Firma Davidoff wspólnie z National Geografic Society organizuje akcję Love the Ocean mającą na celu chronienie ostatnich dziewiczych morskich terenów.
Pieniądze pozyskane ze sprzedaży bestsellerowego Cool Water są przeznaczane na stworzenie rezerwatów morskich.
Do 2012 roku planowane jest objęcie ochrona nawet 10 procent terenów morskich. organizatorzy zapewniają, że jeden sprzedany flakon pozwala na objecie ochroną 10 tysięcy metrów kwadratowych morskich głębin. Na stronie internetowej Love the Ocean jest specjalny licznik z którego wynika, ze do chwili obecnej ochronionych zostało 133 tysiące 550 kilometrów kwadratowych oceanów.
Sam zapach, który producent określa jako bardziej zmysłowy i uzależniający niż kiedykolwiek,
to zmodyfikowana formuła znanego i lubianego zapachu, w którym pojawią się nowe akcenty - kulinarne - wodne owoce, a nawet pistacje oraz zmyslowe - nuty skórzane, czarnego pieprzu.
Więcej o zapachu na stronach:
Film reklamowy tutaj
o akcji Love the Ocean
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz